Reklama zewnętrzna. Promuj informacje dzięki efektywnym kampaniom reklamowym i inne podpowiedzi

Categories: Firma

1. Poznaj swoją grupę docelową

Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, niejednokrotnie podświetlane bilbordy lub znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów i usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w miejscach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje też bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jak billboardy i znaki drogowe.

http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/

Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg lub innych obszarów o wysokim natężeniu ruchu, które najczęściej reklamują towar lub usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.

2. Właściwa lokalizacja

Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej istnieje szczególnie istotna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.

Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na rodzaju reklamowanego produktu albo usługi, grupie docelowej oraz budżecie.

Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a potem budżet. Możesz też dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.

3. Wyróżnij się kreatywnymi pomysłami na reklamy zewnętrzne

Niebanalne pomysły na reklamy zewnętrzne są znaczące, ażeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w której wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdywał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, dlatego była tak inna od tego, co robili wszyscy inni.

Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie a jakże zapewnić im wartość, której też nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w nowy sposób, by ludzie zauważyli to, jeżeli idą ulicą lub przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.

«
»

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.