Gdy rano brak apetytu

jabłka
Categories: Kuchnia, Zdrowie

Bardzo ważną rzeczą jest pożywne śniadanie. Nie unikaj śniadania. Nawet jeżeli rano czujesz, że masz siły to bez śniadania prawdopodobnie poczujesz się słabo a twój organizm nie będzie efektywny, jeżeli chodzi o pracę – czy to fizyczna czy umysłową.

A co, jeżeli rano nie masz apetytu? Są na to sposoby. Pewne potrawy są łatwiejsze do spożycia nawet gdy mamy ““skurczony” żołądek. Muszą to być przede wszystkim posiłki lekkie. Poniżej dwie grupy posiłków które pomogą nam rano przezwyciężyć brak apetytu i posilić organizm przed wykonywaniem codziennych obowiązków.

Słodkie przekąski na bazie jogurtu i owoców

Na śniadanie dobre są zdrowe przekąski. Można je przygotować z owoców, warzyw, jogurtu oraz pełnoziarnistego pieczywa i płatków zbożowych.

  • Możesz spożyć na śniadanie banana lub jabłko z orzechami lub suszonymi owocami.
  • Możesz też zjeść jogurt z plasterkami owoców posypany na przykład poziomkami albo borówkami.
  • Jeszcze inna propozycja: wymieszaj filiżankę niskotłuszczowego jogurtu waniliowego i wybrane przez siebie świeże owoce. Dodaj łyżkę lub dwie łyżki miodu, jeśli chcesz, i posyp świeżymi jagodami, pokrojonym bananem lub kawałkami jabłka.

https://goodboxfit.pl/czestochowa/

Pikantne przekąski na bazie tostów

Drugą opcja są pikantne posiłki przygotowane na bazie tostów. Na tosta możesz położyć ser żółty, serek topiony, salami. Jako dodatek może posłużyć ketchup – który ze względu na obecność likopenu jest bardzo zdrowy.

Pikantne posiłki powodują pobudzenie apetytu i wpływają pozytywnie na proces trawienia.

A co do picia?

Do wymienionych powyżej potraw możesz pić kawę, herbatę, wodę lub świeży sok z owoców. Unikaj sztucznych napojów kolorowych.

»

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.